tiistai 5. heinäkuuta 2011

Go Hemtex go!

Tällä viikolla nyt sitten ihan kunnolla siirrytään Vantaalle. Huomenna viedään mun sänky ja keskiviikkona pyrin viemää tärkeimmät, kosmetiikan ja vaatteet! Toki mulla jää paljon tavaraa Kotkaan, mutta kyllä suurin osa taitaa sitten Vantaalta löytyä. Minikämpän sisustus alkaa olemaan hanskassa ja järjestelyjä vajaa. Päätin että teen tällaisen kollaasin jossa olen hakenut vähän kuvia tuotteista joita mulla siellä on. Ja toki noista valituista näkee aika kivasti tuota teemaakin:) 
Tämä pussilakanasetti sinisenä. Mielettömän tuntuinen ja ihanan laadukas materiaali! Tottakai Hemtexiltä! Ja riippuen myymälästä hinta on n. 20€:)



Kaitaliina kuvastaa mun pääteemaa aika kivasti. Tuollaista merihenkisyyttä olen sinne hakemassa ja toivon, että semmoinselta siellä tuleekin näyttämään:) Kaitaliina Hemtexiltä hintaan 9.95€. Oikealla oleva rulla on peitto ja voin kertoa, että mun asunnon paras tuote ja tokihan niitä löytyy kaksin kipalein:) Peite on ekstra viileä untuvapeite ja täytettä ihanat 235g. Päällinen puuvillaa ja täyte hanhenuntuvaa. Mullehan kelpaa vain paras:) Suosittelen kaikille. Hinta 129€, mutta tällä hetkellä joistakin hemtexin myymälöistä voi löytyä paljon edullisemminkin.


Vasemmalla muovitabletti joita myös mun kotoa löytyy, siinä todella ruhtinaallisen kokosella ruokapöydällä:) Oikealla tuikkukuppi, jota mä ostin harmaana, sinisenä ja kirkkaana. Ihan mielettömän ihania käsintehtyjä:) Molemmat tuotteet löytyy Hemtexiltä (ylläri). Tabletti on 2€/kpl ja tuikkukupit taitaa olla alennettuna tällä hetkellä, pieni oli 2.95€


Kaikki nämä minun merihenkisen sisustuksen kruunaa tälläinen hempeääkin heleämpi teema. Tällaisen mukin sain entiseltä työkaverilta ja ikuiselta ystävältä, i love it! siitä se ajatus sitten lähti ja nyt mun kodissa on kivana pienenä höysteenä myös vähän tummanpunaista ja pinksua:) Nice! 

Saa nähdä miltä lopputulos tulee näyttämään ja tottakai sitten laitan niitä oikeita kuviakin näkyville:):) Mutta tässä nyt ensin vähän pientä esimakua tulevasta.  Vähän alkaa täälläkin olemaan malttamattomuus sisustelujen suhteen , ja kovasti jo houkuttaisi valmis koti:)

Ja ihan tiedoksi tämän postauksen pohjilta, että en työskentele Hemtexillä, eikä kukaan ole mua pyytänyt tällasta juttua tekemään. Mä nyt vaan satun tykkäämään monista Hemtexin tuotteista ja niiden laadusta. Toki myös siitä loistavasta asiakaspalvelusta jota ainakin Kotkassa on aina tarjolla:) 

Kiitos ja kuitti! Mä lähden nyt nukkumaan, että mä jaksan muuttaa mun tavaroita heti aamusta(not).

Parhaita unia
Tanja


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olipa kiva taas lukea sun elämästä, onneksi vaikka uutta tulee niin "vanha" ei poistu ; )
T: ikuinen ystävä Milla Magia

Tanja kirjoitti...

Varsinkaan hungingolla olevat vanhat naiset ei poistu:) Josko kohta saisi Vantaallekin jotain muuta elämää kuin töitä ja lentokoneita:)