torstai 22. maaliskuuta 2012

Kevät leijailee minussa!

Tämän postauksen kuvat ei ole parhaita mahdollisia, mutta minusta oli niin ihanaa kun ulkona oli valoisaa :) Oon täysin rakastunut sulaviin maanteihin, mun valkoiseen ihanaan koruun ja kaikkiin tuollaisiin hiushärpäkkeisiin <3 Mä alan olemaan niiin kevätfiilareissa, että ei mitään rajaa. Täytyy kyllä myöntää että tänä vuonna hiukan eritavalla kuin aikaisemmin :)

 Valkeus!

 Vänkyräjalka!

Mä sompailen koko ajan kahden erilaisen elämän välillä, toinen on arkea ja toinen yhtä juhlaa. Kiitos alkuviikon inventaarion mä päätin jollain ihmeen keinolla yhdistää nämä kaksi elämää :) Tapahtui se sitten ensi viikolla tai ensi vuonna niin näin olen nyt joka tapauksessa päättänyt. Nähtäväksi jää mihin suuntaan mä nokkani käännän :):) Kiitos jo etukäteen kaikille ihanille <3

Tuimaus!

Mä yritän jälleen kerran tsempata näiden postauksien kanssa. Nyt vaan juostaan kuin viimeistä päivää edestakaisin mutta eiköhän tämä tilanne kohta taas rauhotu! Tähän aikaan ei enää muuta voi tehdä kun vähän iltapalaa ja unille! Huomenna suunnataankin arjesta siihen toiseen elämään!


Keväisiä päiviä! 
Tanja

Ei kommentteja: