keskiviikko 1. elokuuta 2012

Oman onneni omena!

Jopas on aikaa vierähtänyt siitä kun olen tänne viimeksi jotain kirjoitellut. Mutta täällä mä taas olen viihdyttämässä mun tarinoilla. Viimeksi kirjoitin, että mun elämä heittää häränpyllyä, ja toden totta niin se on myös tehnyt. Parin vimeisen kuukauden aikana olen muuttanut jo kahdesti ja kolmas muutto häämöttää kulman takana. Hoihoi, musta tuli taas Kotkalainen! Paljon muutakin on tapahtunut mm. työelämässä ja rakkauselämässä, mutta ne saa jäädä nyt näiden juttujen ulkopuolelle. Muuta en voi sanoa kun, että jos elämä ois yhtään makeampaa niin mä polskisin sokerissa. 

Kuvien puute.fi

Jokainen meistä on juuri niin onnellinen, kuin päättää olla. Tämän päivän äksyilyjen ja turhien kommenttien saattelemana mä päätin olla onnellisempi. Tai mä olen, mutta haluan että muut myös näkee sen. Huomisesta aamusta lähtien ei murehdita sitä mitä voisi olla vaan mitä on! Mä teen kaikkeni ettei täällä mun kotona mun rakkaat ihmiset joudu murehtimaan turhanpäiväisiä asioita. Vaan nyt täällä nautitaan toisistamme ja rakennetaan tulevaisuutta. Nyt mä tiedän mitä haluan eikä mua estä mikään muu toteuttamasta unelmiani kuin minä itse. Ei mulla muuta avautumisen aihetta tällä kertaa. Tästä se lähtee kovaa vauhtia kohti onnea!

Kaikki rakkaat täällä jo nukkuukin joten 
suuntana meikäläisellä myös unimaa.
Kauniita unia!
Tanja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kuulla että sä olet saannut elämän järjestykseen ja olet onnellinen!
Eipä muuta kun hyvää loppukesää teille ja meille :)

Terkuin Milla Magia

Tanja kirjoitti...

Kiitos uskollinen ystäväni Milla Magia:):) Luulen, että nähdään pian ;)