tiistai 5. helmikuuta 2013

Rakkautta ja ratakiskoa

Jokainen meistä voi ajatella ettei ole helppoa olla juuri minä! Tällaisena tavallisena kadun tallaajana voin todeta että todellakin on helppoa olla minä. Vaikka välillä tuntuu että maa lähtee jalkojen alta ja taivas putoaa niskaan, niin voi olla kiitollinen kaikesta siitä auringon paisteesta joka porottaa suoraan silmiin ja saa sydämen hymyilemään. Tämän helpommaksi elämä tuskin koskaan tulee.
Viimeisen parin päivän aikana vuosi 2012 on pyörinyt päässäni jopa kidutukseen asti. Koko vuosi oli täynnä pettymyksiä, rakkautta, vihaa, onnellisuutta, katkeruutta ja ilon kyyneleitä. Kymmenet uudet asiat ovat vallanneet elämäni ja kymmenet vanhat asiat ovat painuneet muistoihini. Mitään en kadu! Miksi katuisinkaan? Uskon kohtaloon, kaikki mitä olen nyt, missä olen ja kenen kanssa on seurausta siitä mitä aikaisemmin elämässäni on tapahtunut.
Kaikki asiat tuntuu aina selviävän ennemmin tai myöhemmin. Ei näistä arjen kommelluksista yksin tarvitse selvitä, perhe ja ystävät ovat mulle tärkeä tukiverkosto:) Tuntuu että kaikki on paljon helpompaa nyt kun on saanut oman pään asiat selvitettyä ja laitettua tietyt asiat järjestykseen:)




Ei muuta kuin rakkautta kaikille <3 T

Ei kommentteja: