perjantai 23. heinäkuuta 2010

Mustikka!

Tää viikko on pitkälti menny töissä, juoksulenkeillä ja pakastimen tyhjennyksessä. Koska pakastimessa on ollut kiitettävän paljon mustikoita, niin niistä mun tän viikon sapuskat on koostunut. On siellä muitakin marjoja, mut nyt on ollut mustikkaviikko.

Mustikka jugurtti!

Okei tota meillä ei ollut pakastimessa! Ihan kaupasta hain, mut tän jukrun ansiosta mä tajusin pitää mustikka viikon:) On ollut kyllä herkullisia kaikki mun aikaan saannokset.

Mustikka pirtelö!

Jos syö paljon porkkanaa tulee kellertävä rusketus, jos syö paljon mustikkaa... tuleeks minusta lilahtava?? Vai pitäiskö mun olla auringossa, et edes sais jonkunlaisen rusketuksen??

Jonkunlainen mustikkasmoothie??

Mustikoita, maitoa, kaurahiutaleita! Oli muuten loistava treenin jälkeinen iltapala. Ja seuraavan aamun aamupala:) Kerrankin oli aamupala valmiina ennen töihin lähtöä.

Ja mitens muuten juomapuoli? no mustikkajuomia tietenkin!

Jäisiä mustikoita, jugurttia, kaurahiutaleita, tää oli herkullista.


Tästä kosstuu mun seuraava sapuska, tietysti höystettynä muutamalla desillä maitoa:) Kaurapuuroa ja mustikoita. Ihan täydellinen aamupala-lounas-välipala:)
Olisin kyllä tehnyt vielä mustikkapiirakkaa, mut kukaan ei ois sitä syöny! Kaikki vahtii linjojaan. Mä en(?), mä ootan vaan et saan taas sipsiä!

Alkuviikon terkut:

Jep, jep, tällä lookilla mentiin melkee koko viikko:) Töissä, kaupassa, kotona, lenkillä!
Oli vaan niin tehokas viikko et ei mitään rajaa, ni silloin ei kyl oo väliä miltä näyttää:)


ps. viikonloppuna en ehkä oo mustikkalinjalla. Paitsi jos ernesto on ostan mustikkasiduu:):)



Ei kommentteja: