keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Butterflies in my stomach!

Mulla on noita perhosia ollut nyt muutaman päivän, oon niin innoissani muutamastakin asiasta! Mutta tärkein on nyt se mistä johtuu että mulla on ihan mieletön fiilis! Mä olen odottanut viikonlopun reissua jo niin pitkään, että on ihan mieletöntä että mä olen oikeasti menossa rakkaan ystävän luo! Viikonlopusta saattaa tulla ehkä maailman paras, ennen seuraavaa viikonloppua tietty! ;) Mutta hei, tänään mä en oo ollu koomassa, tai ainakaan normaalia enempää, joten jaksoin ennen töitä nappailla muutaman kuvankin!

 Tällain mä hilluin tuolla jäätävyydessä tänään:)

 Toi vyö on mun lemppari Käy hakemassa omas pois, löytyy Lindexistä mustana ja punaisena:)

 Meillä on tosi paljon mustia ja punaisia tuotteita 
siksi mä pukeudun niihin tosi usein! Maastoudun;)

 Voi elämä!

Tottakai mun pipo sopii paitaan joka on mun takin alla:)

Nyt mä alan pakkailee ja nauttimaan illasta. Eli sovitan kaikki mekot, en saa päätettyä mitä otan mukaan, sit otan kaikki ja menee ikuisuus et saan matkalaukun kiinni. Eli siis ihan normaalia pakkailua! Tarviinko mä housut ja pitkähihasen? Ei mulla oo, eli huomenna ehkä Jumbo kutsuu;)

Satsumia ja colaa! Hauskaa loppuiltaa!
Tanja

Ei kommentteja: