maanantai 28. marraskuuta 2011

Köpis day 1!

Haloo! Missä mää oon ollu?
Mun on ollut tarkoitus jo pitkään lähteä moikkaaman kaveria Kööpenhaminaan. No, nyt me sitten alkusyksystä päätettiin viikonloppu ja siellä mä sitten toissa viikonlopun olin. Reissu oli onnistunut ja tapahtuma rikas. Kokoaikaa en jaksanut kameraa kannella mukana, mutta ihan ok kuvasaldo tuli otettua. Seuraavia vierailuja odotellessa :) Mä siis saavuin Köpikseen perjantaina aamulla kahden tunnin yöunien jälkeen:) J teki meille aamupalaa ja pirteinä suunnattiin kohti shoppailupaikkoja. Hetken huilattuamme aloimme valmistautumaan iltaan. Ja juuri illalta nuo kaikki kuvatkin ovat:)

Tästä alkoi valmistautuminen. Tosi iloinen:)

 Tämä kuva on otettu ihan alkuillasta. J:n villasukat ja mun uudet korkkarit :)

 Ruoaksi patukkaa;)

 Tässä mä olin tosi huono! Siis ihan oikeesti!

 2tuntii unta ja huono pelionni näkyvät :D

 Vettä! ;D

 Tämä oli toinen peli jota pelattiin. Musta tuntuu että mua huijattiin!

 J <3

Tässä nyt tuli oikeastaan kaikki julkaisukelpoiset kuvat! Ihan kaikkia ei kehtaa näkyville laittaa:D :D Loppuilta meni riehakkaasti ja heräsin aamulla lattialta nuo juhlavaatteet päällä. Onneksi mulla on Jenny:) Kivennäisvesi ja buranat odotti aamulla mun vieressä :):) Perjantai päivä oli tosi kiva. Kaiken lisäksi kun tiesi että mua kaivataan Suomessa niin oli vielä paljon kivempi! ;) Hirmuisen yksityiskohtaisesti en viitsi tänne kirjoittaa, ihan vaan siitäkin syystä että tästä tulisi hirmuisen pitkä juttu! Tämä saa riittää:):)


Kivaa maanantai iltaa kaikille!
Tanja

1 kommentti:

CphGirl kirjoitti...

Ite oot ihana! <3
Oli tosi kivaa kun kävit! Ja tuu oikeesti pian uusiksi!
En malta venaa Kos -reissua ;)
Halit!