sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Eilisen työvaatetta.

Lauantaina mulla oli töissä tuommoiset mukavat ja mulle uskolliset värit. Punainen ja musta on nyt jostain syystä tämän syksyn aikana aika vahvasti valloittanut mun vaatekaappia, toistakin vaatekaappia, vaaterekkiä ja sitä vaatehuonetta. ;D Mä halusin laittaa jotain ok:n näköistä mutta rentoa eilen päälle ja omasta mielestä onnistuin.

 Pieni katsaus näköjään myös  mun kaaokseen.


Nyt täytyy kyllä tunnustaa, että mä menin eilen tosi ajoissa nukkumaan, mutta oon kuitenkin kirjoitellut facebookissa viiden aikaan! Mitä ihmettä? Ei muistikuvia! Tästä seuraavasta kuvasta voikin jonkun näköistä väsymystä havaita. Toki voi myös havaita sen että oon jaksanut kerrankin tehdä hiuksille jotain, kuten harjata:)

 Kamera

 Tämmösissä mä hengasin (lue: raadoin kuin hullu) töissä!

Jostain syystä mun on joka kerta otettava joku tosi hölmö kuva itestäni. En tiedä miksi mutta kai hullun täytyy omia hauskuuksia välillä keksiä. :D

Mutta tällaista lauantailta. Iltasella mä vaan hengasin kotona tylsissä kotivaatteista joten niistä ei kuvaa liikene! Illalla koitan vielä saada yhden postauksen tehtyä ja jos vaikka saisi aikaiseksi laittaa ajastuksella niin olisi sitten maanantainakin ihmeteltävää mun jutuissa:):) 

Tällä hetkellä mä olen töissä raatamassa, mutta nauttikaa mun jutuista kyllästymiseen asti:)

Kivaa päivän jatkoa ja muksivaa iltaa kaikille!
Tanja

Ei kommentteja: