tiistai 13. joulukuuta 2011

5/8 lähtee nyt!

Jostain tätä energiaa on nyt mulle ilmestynyt! Johtuuko siitä että viime vapailla mulle opetettiin miten ollaan paikallaan? Vai siitä että mä olin koko viikonlopun kiltisti kotona? Nautitaan vielä tämän päivän hyvästä ja pirteästä olosta, sillä mulla on huomenna 5:n iltavuoron jälkeinen aamuvuoro! Tänään mä heräsin 10.30 ja huomenna mä oon jo niillä paikkein lounaalla! Aamut ei oo mun juttu, mutta kiva välillä päästä ajoissa kotiin:) Mä olin eilen himo tehokas ja näköjään sama tahti jatkuu.:)

 Tämmöisessä vaatetuksessa mä lähden valloittamaan työmaan:)

 Tuo vyö on mun uusi rakkaus:):) Ihana!

 Lasten huivi, hih:)

 Ilman neuletakkia kyllä varmasti mennään töissä.

 Tässä nyt ei näy niin voimakkaana, mutta mun uusi huulipuna:D:D

Sen pidemmittä puheitta, mä lähen nyt duuniin! Jos oon mielettömän energinen vielä kotiin saapuessa, taidan jonkun kivan tekstin vääntää huomisellekin. Mutta mitään en lupaa;D Toivottavasti muutkin nauttii työn tekemisestä yhtä paljon kuin minä:):)

Ps. Huomenna nähdään ihanat!
Tanja

Ei kommentteja: