perjantai 6. tammikuuta 2012

Hellou! I am here again!

Mun hektisen elämäntyylin takia mä en ole juurikaan kerennyt kuvailemaan tai jos olen niin ne ei ole ollut todellakaan julkaisukelpoista materiaalia:) Nyt mä olen vapaapäivän kunniaksi tsempannut ja kuvaillut mun kenkiä! Inspiraatio tähän bloggailuun on huipussaan ja mä uskon että lähiaikoina tulee ihan mielettömiä tekstejä ;);) Jopa tuonne treeniblogin puoleen:):) Kuvailin nyt vain joitain kenkiä. Osa kengistä väärässä kaupungissa, mutta onhan tässäkin nyt muutamat:)

 Vähän kun olisi räväkämpi väri sopisi kevääseen ihanasti:) 

 Mun kesto suosikit silloin kun ei jaksa kovin korkeita korkoja.

 Kööpenhaminasta ostetut ihanuudet!

 Mun citypopot;) Tosin suutarille menossa:(

 Nämä taitaa suosiolla odottaa kesäkelejä.

 Jo aika kärsineet, mutta ihanan väriset!

 Näille tulee käyttöä tänä vuonna ja paljon! ihan vaan värin puolesta:)

 Varma valinta jos haluaa bailata pitkälle yöhön.

 Perusmustat olisi hyvä löytyä jokaisen tytön kaapista!

 Nämä toimii kivasti myös töissä:)

 Mikä väri!

 Aika kulahtaneet, mutta uudet siniset jo bongattu.

 Kesää odotellessa <3

 Nämä mä aina unohdan. Aina kun muistan ne niin rakastun uudelleen niihin:)

 Ihanat saappaat!

 Nämä luultavasti pääsee jo ihan kohta käyttöön ;)

 Perusmustat nro 2. Vähän korkeammat.

All i can say <3 Terkkui Jennylle!

Tällaista nyt tällä kertaa. Mä rupean valmistautumaan S:n tuloon. Josko vielä vähän nautittaisiin glögistä ja tortuista. Huomenna alkaa työrupeama, mutta tänään vielä nautitaan ihanasta seurasta. Katsotaan miten tuo kamera pyörii mukana lähiaikoina:):) Varmaan taas paljon, kun vihdoin kamera ja muistikortti on samassa kaupungissa:) 

Mielettömän ihanaa iltaa kaikille mussukoille!
Tanja

2 kommenttia:

CphGirl kirjoitti...

Oh, vikat munki lempparit! MWAH!
Terkut takasin, Köpis is missing you babe!

Tanja kirjoitti...

Arvasin et tykkäät mun uusimmista:D Jalat huusi aamulla hallelujaa mut oli sen arvosta:):)