sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Ensimmäinen kerta

Tänään oli siskonpojan ristiäiset. Minusta tuli ihanan Elmeri pojan kummi:) Olihan mulla juhlissakin kamera mukana, mutta en tietenkään ottanut yhtään kuvaa. Enköhän kuitenkin niitä kuvia jossain kohtaa joltakin saa:) Mutta ennen juhliin lähtöä mä nappasin muutaman kuvan mekosta ja tässä nyt pari niistä.


 Mekon olen ostanut Lindexistä ja vastaava malli löytyy ainakin mustana tällä hetkellä.

 Aika jäätävä naama :D

Tämmönen mä nyt vaan olen :)

Nyt kun päivän askareet on suoritettu niin nautin hetken vaan olemisesta. Sohva, peitto ja karvakuono kainalossa, mitä muuta mä tarvisin? Sen verran pää jäässä nyt ettei liikene oikein minkäänlaista tekstiä tähän postaukseen, joten parempi jättää seuraavaan kertaan. Nyt on mun hetki:)

Kivaa seuraavaa viikkoa!
Tanja

3 kommenttia:

CphGirl kirjoitti...

Tuutko oikeesti mun synttäreille?!
Hali!

Tanja kirjoitti...

Tulen! <3

CphGirl kirjoitti...

JEEE! Tulee parhaat synttärit! :)