torstai 26. tammikuuta 2012

Prinsessan lahjat!

Mulla oli viime viikolla synttärit ja päätettiin nyt sitten viime lauantaina kavereiden kanssa niitä vähän juhlistaa! Jostain syystä valitsin prinsessa-teeman vaikka en oikeasti ole yhtään sen tyyppinen. Kummityttö näki musta viime lauantailta kuvan ja sanokin et mä näytän rockprinsessalta. Juuri semmoinen mä olenkin! Koska kemut pidettiin baarissa ja kaikki osti juomat itse niin olin sitä mieltä ettei lahjoja mulle! Mutta mä sain kuitenkin ihania juttuja:)

 Kiitos N&P <3

 Samanlainen prinsessa kun minäkin!

Lahjakortti hoitolaan:) Ihan mielettömän ihana, kiitos rakkaat! Tähän samaan kuului myös pieni käteiskassa tiskillä joilla mä sain ostaa omat juomani:) Halleluja mitä ystäviä!

 Tähän kuului myös mieletön drinkki! Mut senhän mä kumosin jo heti ;) Näitä samaisia näkyi muuten vielä myöhemmin aamulla jatkoillakin :):)

 Yksi mun lemppareista. Koskakohan pääsisi tämän kimppuun ;)

 Tämä kuului tuon pullon kanssa samaan lahjaan :) Ihana! Kiitos N! <3

 Näistä mä tykkään! Yllärikorit on aina jees!

 Kiitos boolitytöt!

 Tämmösiä kivoja toi mun prinsessat! Kiitos <3

Rinsessa

Harmillista että muutama ihana puuttui juhlista:( mutta olitte mun mielessä:):) 
Iltahan oli mielettömän kiva ja jatkui pitkälle sunnuntaihin! Sen verran hyvä fiilis jäi kemuista, että uudenlaiset jo suunnitteilla. Ja voin kertoa seuraaviin kemuihin ei tarvi miettiä mitä pukee päälle ;) Haha :) Mutta kiitokset vielä kaikille iltaan osallistuneille! Oli kivaa!!! (jos joku nyt täällä käy lukemassa:)) Lisää juttua bileistä tulee kunhan saan vaan kuvia enemmän! Ja ei en aio ihan kaikkea julkaista ;);)


Ihanaa ja tapahtumarikasta viikonloppua!
Tanja




1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

<3

Haluun kans nähä kuvia jo !:D Vaikka ne varmaan on kaikki julkasukelvottomia..

-Noora