maanantai 12. joulukuuta 2011

Tältä mä taisin tänään näyttää!

Olen ollut niin mielettömän tehokas tänään, joten en jaksa sen kummemmin alkaa sepustamaan mitään. Päivän ilmettä vähän kuvina. Sekä uudet hiukset jotka kyllä  edellisissäkin kuvissa on näkynyt, mutta tuossa ensimmäisessä kuvassa tuo malli tulee kivasti esille:) 



 Melko vihanen ilme!

 Kerrankin siistin näkönen kämppä taka-alalla. 

Missihymynyritys!

Nyt mä nautin mun siiderin ja jos jaksaisin hetken vielä ahertaa ennen kuin painun unille! Kiitos työkamuille kivoista työpäivistä! On ollut  hauska painaa duunia! Hiphei!

Kauniita unia uneliaille!
Tanja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hipe hei!

Uusi hiusmallisi on todella kiva!
Harmi kun en ole livenä nähnyt, satut piipahtamaan "meillä" aina kun en ole paikalla tai mulla on jumalaton kiire.
Nyt olen kaksi päivää vapaalla ja sitten alkaa taas putkitöitä, laitoin just keittiöön jouluverhot :)
Terkuin Milla Magia

Tanja kirjoitti...

Pian tulen käymään :):)