perjantai 13. huhtikuuta 2012

Onnen päivä!

Perjantai ja luku 13 on aina ollu mulle erittäin suotuisa yhdistelmä! Mä odotan tältäkin päivältä paljon! Tai no en ihan hirveästi kun tiedossa on pitkä iltavuoro alkaen 13.30 ja sen jälkeen tehokas salitreeni. Ihan kauhian paljon mitään kummoista ei ehdi tapahtumaan. Parasta olisi kun näkisi joitain ihania tyyppejä, mutta haaveeksi taitaa jäädä kun kaikki lymyilee Kotkassa ja mun huudeilla olevat taitavat suunnata myöskin sinne! Mä menen vasta huomenna, kun tuli vähän extra työjuttuja :) Ensi viikolla tehdäänkin sitten ratkaisuja elämän suhteen ja nähtäväksi jää mitä mä keksin :D Mutta hei vähän aamutunnelmia keskiviikolta!

 Se pakollinen ilmekuva :D

Coffeee...

..makes me smile! :)

Viikonloppuna tiedossa kivoja juttuja vaikka fiilis ei ihan katossa tällä hetkellä olekaan. No hoidetaan nyt duunit ja treenit pois alta niin eiköhän sitä nostetta ala tapahtumaan :) Hiphei! Ei mulla muuta! 

Kevätfiilarit, Tanja!

Ei kommentteja: