keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Viimeksi kun oli perjantai!

Kiitos mun pienten iltapäikkäreiden, nyt sitten valvotaan! Käytän nämä tylsät yötunnit tänne kirjoitteluun. Pari tekstiä tämän jälkeen melkein valmiiksi niin saatte sitten monena päivänä nauttia mun jutuista.
Palataampa viime perjantaihin ja mun vaatetukseen! Vähän väriä piristämään työpäiviä :)

 Voisi sitä hölmömmänkin ilmeen saada aikaiseksi!

 Oon ihan täysin rakastunut tuohon koruun!

 En kestä mun hiuksia!

Neuletakki kiinni ja huivi kaulaan niin tarkeni ulkonakin :)

Joo, en ole vieläkään saanut uutta muistikorttia mun kameraan, joten joudun tyytymään näihin iphonella otettuihin kuviin. Olisi ihana päästä taas kuvailemaan kaikenlaista. Mulla onkin jo muutama ihana kuvausidea kunhan vaan saan aikaiseksi tuon uuden muistikortin hommaamisen. 

Seuraava postaus taitaakin kertoa enemmän mun viime viikonlopusta ja sen jälkeen tulee juttua mun uudesta puolesta josta olen itsekin ollut melkoisen hämmentynyt!  Mutta nyt oli taas jälleen kerran tällainen tylsä vaatejuttu hölmöjen kuvien kera! Jos yrittäis painua unimaille ja nauttia huomenna vapaasta kenties vaan nukkuen :):) 

Kauniita unia ihanat!
Tanja


Ei kommentteja: