keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Ota elämästä kaikki irti!

Tämän viikon alku on ollut ihan hirveä! Vaikka hyviäkin asioita on sattunut, mutta pääosaa on vetänyt mun omituinen sairaus johon ei löytynyt mitään fiksua syytä. Luultavasti mun keho on alkanut oireilemaan mun rankkaa elämäntyyliä vastaan. Ja mitähän se meikä tyttö tekee? No lisää vähän jauhoja myllyyn. Kesästä on tulossa ehkä rankin ikinä, mutta uskon ja luotan siihen, että ahkeruus palkitaan ja joskus munkin on saatava siitä oma osani!

 Nyt haluisin että nämä hiukst kasvaisivat edes vähän pidemmiksi!


Ei ole aamukahvin voittanutta! Eiku ompas!

Olen tässä lähiaikoina jutellut erään hyvän ystäväni ja työtoverini kanssa. Meidän keskustelut jääköön salaisuudeksi, mutta olen oppinut paljon elämästä. Ei kannata katua tehtyjä valintoja, koska niille sä et enää mahda mitään. Nauti elämästä, koska koskaan et tiedä milloin se loppuu! Ota elämästä kaikki irti! Lähde kokeilemaan kaikkea uutta ja mielenkiintoista! Muista ketkä ovat lähimmäisiäsi ja nauti heidän seurasta! Näillä eväillä mä jatkan eteenpäin! 

Ps. kuulemma pahiksetkin pääsee taivaaseen!

Rakkautta, Tanja!

Ei kommentteja: