tiistai 6. syyskuuta 2011

Lopunalkua

Sehän olisi jälleen yksi viikko takanapäin ja uusi viikko aluillaan. Tämän päivän perusteella tästä viikosta tulee ihan huippu! On tähän päivään mahtunut huonojakin asioita, mutta se on elämää, no can do!  Mun viime viikko päättyi tänään, siis maanantai aamuna kello 5am mä mietin, että lähtiskö heittää aamulenkin vai nukkuisko ennen töitä. No koska mä tiesin että mä olen oikeasti todella väsynyt, vaikka tossa kohtaa ei siltä tuntunutkaan, niin mä päätin nukkua. Kun vihdoin puolikuudelta kömmin peiton alle ja ajattelin että nukun pitkään, niin ennen ysiä kattelin kattoon, että jahas...se siitä!  Sain mä onneksi vielä hetkeksi torkahdettua, mutta yhdentoista jälkeen mulla oli jo kahvikuppi kourassa. Kello on nyt 0.30 ja joo edelleen mennään noilla samoilla silmillä. Tietty huomenna saan nukkua, kunhan välillä heitän prinsessan ulos:)

Ounou, miten sotkunen pöytä!

Tämän kuvan nappasin vähän ennen kuin kävin nukkumaan. Eli viiden aikoihin. Ja onneksi oon unohtanu palauttaa noi housut, kun huomasin, että mun kotipökät on kaikki eri kaupungissa. Mä en todellakaan pärjää ilman collegehousuja. Huomenna tuolle pöydälle kyllä oikeasti tapahtuu jotain kun eihän siinä mahdu edes syömään!

Aika ennen töitä meni koomaillessa ja murehtiessa, mutta töissä oli kivaa:):) Ilta on mennyt asioiden hoitelussa ja leikkiessä Kiran kanssa. Toki pienimuotoinen haaveilukin on mahtunut illan ohjelmaan. Illan viimeiset tunnelmat tulee tässä.

Unimaiset  tunnelmat:)

Vähän alkaa väsymys näkymään naamasta, silmistä!

Eikä nyt pidä olla huolissaan mun nukkumisista. Riittää kun mä itse olen! Mä olen aina nukkunut 8-10h yössä ja aion palata siihen heti ensi yönä. Huomenna on muuten kolmeen kuukauteen sellainen vapaa, että en ole vaihtamassa kaupunkia, muuten vaan ajemassa ympäriinsä, bilettämässä tai ylipäätänsä suunnitellut mitään ohjelmaa. Nautinto! Me aiotaan Kiran kanssa ottaa rennosti ja tietty ehkä vähän treenata:):) Ja huomenna on nyt sitten aikaa tehdä vähän isompaa postausta ja mahdollisesti valmistella muutamaa muuta:):) 

Nyt mä kuittaan mun univelat ja palaan jo huomenissa. Se on lupaus!
Kauniita unia ihan kaikille!
Tanja

Ei kommentteja: