tiistai 13. syyskuuta 2011

My top 5!

Yöt viilenee, aamut jo tosi koleita! Kohta on aika siirtyä paksumpiin vaatteisiin! Parhaimmat takkivalikoimat alkaisi olemaan, NYT! Kokoja löytyy, tosin ei enää kaikista malleista. Minusta Lindexin takkivalikoima on ihana! Mä päätin tehdä tällaisen pienen esittelyn mun lemppareista. Elikkäs Lindexin top 5 talvitakit ala Tanja!

Tämä on ehdottomasti mun lemppari! Löytyy sekä sininen että beige!

Tämä malli löytyy myös mustana.

Jos en rakastaisi talvella pitkiä takkeja, 
niin tämä löytyisi jo ehdottomasti mun vaatekaapista!

Punainen, punainen, punainen! Ehdoton syksyn väri! 
Mitä enemmän punaista, sen parempi!

Materiaalina turkis on ihan must juttu!
En ole itse vielä mieltänyt sitä omaan pukeutumiseen.
Minusta on ihanaa, että mun toisesta kodista löytyy susihuopa,
jonka alle mä voin käpertyä pimein syysillloin!

Valikoima tietysti voi vaihdella myymälöittäin. Kannattaa olla nopea, parhaat menee päältä ja tietyt koot loppuu ennen kuin ehtii silmiään räpäyttää! Miten sitä sanotaan; nopeat syövät hitaat! Eikä tässä todellakaan ollut kuin pintaraapaisu Lindexin takkivalikoimaan. Äkkiä lähimpään myymään tarkastamaan mitä muita vaihtoehtoja on! Mä lähden nyt töihin ja kenties palaan vielä illalla tai sitten säästän illan postauksen keskiviikko aamuun! ! 

Kivaa työpäivää ja mukavia lukuhetkiä koululaisille!
Tanja

Ei kommentteja: