maanantai 14. maaliskuuta 2011

Arvaa ketuttaako?

Mielettömän ahkera ja kurkkukivun täyteisen viime viikon jälkee on ollut ihan mieletön fiilis!! Viime viikolla ahersin koulujuttujen kanssa, remppailin ja treenasin (vaikka ei olisi pitänyt), kävin töissä ja nautin mun perheen seurasta. Viikonloppuna mä en käytännössä tehnyt mitään! Aika ällö meininki kun mä vaan hengailin sohvalla ja V&N remppaili ja teki mulle katon keittiöön. HUIPPUU!!!! Tosin veikkaan, että jos olisin mennyt sirkkelin kanssa häärimään niin minut olisi todella nopeasti heitetty kaaressa takaisin sohvalle. Mulla oli kiva viikonloppu ja parhaassa seurassa vaikka seurani mun vaan remppailikin;D
!Miksi mulla soi Nick Lachey taustalla?!
Viikonlopun rentoilujen jälkeen olikin kiva mennä töihin kun ei edes väsyttänyt!! Pitkästä aikaa maistui työtkin mansikalta:) Sit mä tulin kotiin ja pöööö! Kuten pahoin pelkäsin mun koulutyöstä oli hävinnyt kaksi osiota!! Ketuttaako? No ei! Eihän se tarkoita kun sitä että mä joudun tekemään ne uudestaan. Ennemmin pari osiota kuin 10, vai mitä?
Tänään oli mun ja Kiran yhteinen ilta niinkuin melkein joka maanantai:) Tehdään kaikkea kivaa mistä koirat tykkää:):) Syödään, lenkkeillään, leikitään ja löhöillään:) Ja kaikki päättyy siihen kun me painutaan tosi väsyneinä pehkuihin. Niinku nyt!


:)

Kauniita, ihania, maailman parhaita unia!

Tanja

Ei kommentteja: