torstai 17. maaliskuuta 2011

Fresh juice, please!

Mä haluan, mä tahdon, mä menen!

 Lämpö:)

Come with me!

Ai kuinka niin olisi matkakuumetta ilmassa? Mun kalman kalpeat jalat, kädet, maha, selkä, kasvot kaipailis jo vähän väriä pintaan. Tykkään kyllä talvesta ja tykkään kovasti keväästä, mutta kyllähän se aamukahvi maistuu parhaimmalta pihalla aamuauringin lämmössä. Sen verran zombimaiselta mä näytän että moi! Ja kyllä mä tiedän solarium on keksitty, mutta ei kiitos sanoo mun ylikuiva hipiäni. Ja mitenkäs ne itseruskettavat jotka ei vaan minusta sovi talveen? Mitäpä sitä haaveilemaan Rodoksen antimista, ei muuta kuin kesälomaa odottelemaan!!! Nyt mä lösähdän sänkyyn katselemaan Poliiseja ja toivottavasti uni pian yllättää. Huomenna sitten turbot päälle ja asioiden hoitoa oikein urakalla. Öitäpöitä!


Tanja

Ei kommentteja: