torstai 24. maaliskuuta 2011

Black tower

Aina ei mene niinkuin pitäisi. Turhaa stressiä tulee otettua ihan turhista asioista. Totesin tänään, että mun keino lieventää stressiä ja ärtymystä ei välttämättä ole aina paras keino. Nimittäin urheileminen auttaa mua kaikessa. Voin kertoa ettei kyllä tahdo lihakset tai ylipäätään koko kroppa kestää yhtäkkistä treenauksen tuplausta. Tänään mun lenkki oli kyllä yksi huonoimmista ja jos joku olisi ollut mun mukana niin auta armias, oisin varmaan avautunut liikaa...:D Sen verran riittää tällä hetkellä hommaa joka asiassa että päätin käydä ostamassa vinkkua. Jos ottaisi lasillisen ja pähkäilisi vähän aikatauluja, että saisi kaikki hommat tehtyä.
Näillä näkymin keittiön kasaus alkaa viikonloppuna ja toivottavasti valmistuu mahdollisimman pian, että pääsee tekemään muutakin. Keittiön valmistuminen takaisi myös sen, että saisi noita astioita pois lattialta! Sitä odotellessa. Nyt taidan mennä ottamaan sen lasin vinkkua ja maalailla vaikka vähän jos lähtis etenemään kaikki hommat.
Tämä ilme kuvaa mun fiiliksiä ihan loistavasti, mutta voin kertoa osa pari viikkoa niin yksi suuri stressin aiheuttaja on takana päin:):)

Tanja

Ei kommentteja: