maanantai 4. huhtikuuta 2011

Pitkästä aikaan!

Mun piti jo viime perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina eli eilen opiskella ahkerasti, mutta ei! Viimeiseen iltaan taas jäi ja voi elämä! Sitä tietää omasta työstään paljon ja ihan ilman opiskeluakin osaan vastata kysymyksiin, joihin mun kuuluukin osata vastata. Ja varsinkin huomenna täytyy kaivaa kaikki tieto esille. Eli ongelman ydin on se, että kaikki se tieto mitä mä olen kirjoittanut ylös ja jotka on mulle arkipäivää on nyt sitten kaikki kadonnut jonnekin(?) APUA! Olen nyt yrittänyt palauttaa mieleeni kaikkea oppimaani, mutta hei mun päässä pyörii kaikkea aivan muuta ja hei hyvä, että muistan missä mä oon töissä! Yritän koko ajan lohduttautua ajatuksella, että huomenna tähän aikaan mun ei tarvi pähkäillä näitä asioita (EHKÄ).Nyt tekisi mieli siivota, remontoida, laittaa kynsiä, leikkiä Kiran kanssa, katsoa telkkaria, lähteä pitkälle lenkille, mutta ei pysty ei kykene, kikut ja mukut painaa päälle! Juhannusta odotellessa! Tai ihan huominenkin ilta riittäisi. Jaiks! Ensiyönä ei sitten varmaankaan nukuta kun saattaa puskea jännitys.

 Kippura on koko illan kiehnänny ja käyttäytynyt kuin pieni vauva:)

 Rakas!

Yhtään mun oloa ei helpota, kun tuo hauva on tottunut siihen, että maanantait on meidän iltoja. Touhutaan aina koko ilta yhdessä ja nyt se joutui tyytymään vain muutaman tunnin leikkeihin. Nyyh! Mun sydän itkee!! Itsehän olen tilanteen aiheuttanut ja kärsin nyt siitä. Nyt heittämään takkaan tulet ja samalla vielä luetaan monisteita läpi...Tämmönen iltaopiskelu spuge luukki!


Nukkukaa munkin puolesta, kiitos!
Tanja

Ei kommentteja: