torstai 7. huhtikuuta 2011

What can i say?

Olikos ne vapaat tarkoitettu huilaamista varten? Toi huilaaminen ja rentoutuminen on nykyään mulle aivan vieras käsite. En jotenkin osaa olla paikallaan yhtään. Koko ajan pitää olla menossa johonkin. Töitä, koulua, treenejä remonttia ja jos mitään näitä ei ole ohjelmassa, niin mä siivoilen tai hengaan kaupoilla. Mistä päästäänkin mun epätoivoiseen Pasaati kierrokseen tänään. En saanut mitään muuta kuin keittiöön verhot. Todella edulliset sivuverhot Hemtexiltä. Väri ei välttämättä ihan jokaisen keittiöön sopisi, mutta mulla on tällä hetkellä menossa joku ihmeellinen musta kausi. Mä oon rock!
Tänään mulla on ollut ohjelmassa lastenhoitoa, siivoilua, shoppailua, remonttia, siivoilua, siivoilua. Ja mitä mä teen huomenna aamulla ennen töihiin menoa? No siivoan ja illalla kun pääsen töistä, luultavasti remontoin. Onneksi tuo keittiöremontti on nyt pikkuisen alkanut etenemään, koska mä olen kovasti alkanut kaipaamaan oikeaa ruokaa! En jaksa enää ällötys valmisruokia! Viikonloppuna tulee kai mieluisia vieraita ja lauantaina illalla mä todenteolla heitän vapaalle. Vai tehdäänköhän me remonttia? En malta/jaksa enempää kirjotella, kun alkaa silmät painuu kiinni. Viikon univelat painaa, mut jaksaa, jaksaa! Vielä iltahommat, yksi poliisi jakso ja untenmaille!

Tällä ilmeellä ollaan menty viime sunnuntaista lähtien, kaunista!

Lupaan, että huilaan heti kun vaan kerkeän! Aika on vähän kartalla jos haluaa remontin edistyvän, mutta ei voi pysähtyä, tulee muuten väsypoikkikatkiolo! 

Kauniita unia ja poliisimiesten kuvia! (vaikka E:n ;D)

Tanja

Ei kommentteja: