perjantai 22. huhtikuuta 2011

Pukeutumishuone!

Nyt on talvisemmat vaatteet korjattu pois ja kesävermeet kaivettu varastosta. Viikonlopuksi oli kuulemma luvassa lämpöä ja aurinkoa. Ei muuten näy!
Ajattelin kuvia tuosta pukeutumishuoneesta laittaa heti kun se on valmis. No, se on nyt aika kauan ollut tuossa samassa vaiheessa. Vieläkään ei siis ole löytynyt sopivia ylähyllyjä. Ihan vaan kahdesta syystä; 1.En ole edes kunnolla etsinyt ja 2. Aina kun hyllyjä katsomassa olen unohtanut mitata minkä mittaset niiden täytyisi olla. Päätin, että se nyt ikään kuin olisi valmis ja parannellaan sitten kun tarvittavia ja sopivia kalusteita löytyy:) Ja tietysti kivoilla kengillä (joita saan taas muuten tosi reilun kuukauden päästä ostaa) ja kasseilla ja vaatteilla saa tuota pukeutumishuoneen ilmettä parannettua oikein mahdottoman kivasti. :) Tässä nyt näitä kivoja kuvia, kerrankin siivotusta huoneesta!:):)

Suurin osa vaatteista hengareissa. Topit ja urheiluvetimet hyllyillä:)

 Vähän täyttä on. Tilanne paranee kunhan saan vaan ne muutamat lisähyllyt tuohon.

 Osa korkkareista ja korut löytyy myös täältä. Toimii nykyään myös meikkauspisteenä.

 Kyllähän tällaisesta huoneesta täytyy kattokruunu löytyä!

Muutamat korkkarit:)

Tänään olisikin sitten kuskin hommia! En edes muista koska itse olisin siinä asemassa ollut! ;D Luvassa kuitenkin hauskaa iltaohjelmaa kivassa seurassa:) Ja huomenna erityisen levänneenä sisustuksen ihmeelliseen maailmaan!!! Ainii ja mun jalassa taitaa oikeesti olla jotain vikaa!! Eilen lensin lattialle 2 kertaa ja tänään olen lentänyt rähmälleni jo kolme kertaa!!! Ja ihan vaan koska mun jalka ei pidä alla kun sillä astuu! Kuulemma PITKÄ lepo saattaisi auttaa, mutta mä en haluu levätä! Olen niin superhyper vauhdikas etten malta pysähtyä hetkeksikään, joten kai saan sitten kärsiä tästä mun vaivasta :( Masentavaa tällaiset "vammat"!!! Nyt käperryn hetkeksi peiton alle ja masentelen tuota jalkaa, koska tänään se on oikeasti ollut todella huonossa kunnossa. Ja erityisen kipeä! :(

Piristäkää mua, kiitos!

 
Yes, it`s me!!:)

Tanja

Ei kommentteja: