torstai 28. huhtikuuta 2011

Tulihuone.

One more day ja sitten alkaa todenteolla lomaileminen! NOT! Mä meinasin järkätä koko viikon grillikemuja sekä tehdä remonttia! Oikeasti toivon, että mun lomaan kuuluu jotain ihanan kivaakin;) Mutta anyway tänään otin kuvia vähän siitä minkälaista tyyliä takkahuoneeseen olisi tulossa. Ensi viikolla saan sen toivottavasti valmiiksi ja mulla onkin jo mielessä yksi täydellinen idea huoneen käyttötarkoitukselle;) Nimittäin päikkärit!;D

 Mustaa, valkoista ja harmaata.

 Koristetyynyjä ja huopia elektroniikan lisäksi:)

 En niin malta odottaa, että saan tuotteet siirrettyä takkahuoneeseen!

Kaikki pehmeät tuotteet olen ostanut Hemtexiltä (yllättäen)! Pellavaa tyynyissä ja verhoissa. Villahuopa tuomassa tummuutta ja karvahuopa sekä tyyny pehmentämässä tunnelmaa. Ehkäpä ensi viikolla lomailun lomassa jaksankin kuvailla melkein valmista kokonaisuutta. Tietysti sillä varoituksella, että se sohva nyt sitten saapuisi!

Tänään kävin ostamassa itselleni ihastuttavan tuoksuisen hajuveden. Aika yllättäen Guessin tuoksu:) Ostin tämän lahjuksena ahkeruudesta ja loman kunniaksi. Mikä siis alkaa huomenna!!! Tsippadai!!

Täydellinen:)

 
 Siristys.
 
Huomenna saattaa olla kiireinen päivä ihan vaan sen takia että olen iltavuorossa!!(en edes muista koska olisin viimeksi ollut?) Ja illalla saattaa olla kivaa tekemistä huipputytön kanssa:)  Tervetuloa shoppailemaan Pasaatille jos haluat shoppailla hulvattoman lomafiilistelijän kanssa:)

Kivaa loppuviikkoa!!
Tanja

Ei kommentteja: