maanantai 25. huhtikuuta 2011

Loma suunnitelmia!

Nopeasti on pieniä ja vähän suurempiakin suunnitelmia tehty loman osalta! Eli reilun viikon lomaan mahtunee 10 ihanaa iltaa!! Ensimmäisenä iltana meinasin nauttia ainakin yhden siiderin (elämä risaseksi heti loman alkuun;))! Sitten mä juhlin vappua! Ja sitten mun lomaan sisällytetään yksi shopping-reissu Helsingissä ja terassireissu jossain päin maailmaa! Ja ehdottomasti pallojäätelö Kouvolassa! Kävin viime viikolla ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen Kouvolassa ja päätin että lomalla menen sinne ainakin yhden jäden syömään:) Kai mulla olisi yksi päivä kouluakin tiedossa ja mielettömät grillikemut! Kyllähän siihen vielä jää päiviä touhuta kaikkea muutakin, mutta jätetään nyt vähän pelivaraa parempia suunnitelmia varten;)


Kivaa kesäloman odotusta mulle:):) Seikkailumieli ja hilpeys on mun ensi viikon teema! Palataan vielä kuitenkin ennen lomaa:):)

Nyt jo lomafiiliksissä, Tanja!

Ei kommentteja: