keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Smile:)

Jostain syystä on vaan tosi hyvä fiilis:)  Viikko on ollut loistava ja viikonlopusta tulee varmaan loistavampi! Josko ikinä selviän huomisesta päivästä! Se olis 6.00 alotettava työt ja vedettävä vähän treeniä ja sitten olisi paikan vaihto ja iltavuoroon:) Toivottavasti selviän kasin aikoihin kotia. Ihan varmasti otan yhden lasin vinkkua kun huomenna kotiin pääsen:) Josko sitten perjantaina tai lauantaina nollaisi tämän viikon loisto seurassa:) Seuraavat reilu 2 viikkoa melko kiireellistä, mutta sitten mä ehkä huilaan ja kunnolla! Ja toivon oikeesti että mulle kehkeytyisi joitain mielettömiä lomasuunnitelmia! Ideoita? Oiskohan vappuna jo mahdollista nauttia aamukahvia ulkona? Toivotaan! Mä olen nyt niin kuitti, että mun on suunnistettava suihkun kautta sänkyyn katteleen Poliiseja ja sitten untenmaille valmistautumaan huomiseen. Toivotaampa mieleisiä unia;)





 Vielä tämmöinen (järkyttävä) talvisempi kuva. Jokohan kohta voisin vaihtaa kevyempiin? Pipo päässä kesälläkin! :) Noniin kiitos kännykkä elämän...7,5tuntii herätykseen eli nyt sinne huiskuun!! Vihaan tuota ominaisuutta puhelimessa!!


Kiitos ja kuitti!
Tanja

Ei kommentteja: