maanantai 7. maaliskuuta 2011

MekkoMekko

Viime viikolla tein tälläisen mekon viikonlopun synttärikemuja varten. Vähän siitä tuli lyhyt mut ei ainakaan tullu liian kuuma:) Hauskaahan siellä juhlissa oli vaikka jouduinkin valitsemaan sapuskan ja juomisen välillä, kun tuo mekko oli lyhyyden lisäks myös melko tiukka:D Ja tosissaan kuvat ja mun maski ei ole parasta mahdollista antia tiukan aikataulun vuoksi, mutta mulle kelpaa. Saavuin siis lauantaina pelistä kotiin 18.15 ja jo 18.45 olin valmis! En olisi ikinä uskonut, että onnistun noinkin nopeasti toimimaan. 

Vasemmalle olalle tein tuollaisen rusetin.

Tästä näkee tuota helman mittaa pikkaisen.

Siisti toi mun työhuone!
Hei haloo! Puolessa tunnissa valmiiksi ja vielä ehdin pelleilemään kameralle:) YO!

Itse tykästyin tuohon mekkoon kovasti ja varmasti pidän sitä vielä joissain juhlissa uudestaankin! Yleensähän saatan mekkoa pitää vain kerran. Nyt mä heitän sapuskat tulille, teen vähän koulujuttuja ja sitten saatan painua hallille juoksentelemaan. Ei ihan nappaa tuolla jääkaduilla juoksu joten adios ja bongaillaan;)


Tanja

Ei kommentteja: