tiistai 31. toukokuuta 2011

Mun lemppareita:)

Näin ahertamisen lomassa, sain loistavan idean postaukselle:) Nimittäin kaverit:) Jonkun verran tuo kaveriporukka aina elää, mutta parhaat pysyy:):) Ja nyt tämä käsittelee ihmisiä kenen kanssa olen ollut enemmänkin tekemisissä:)

Aloitetaanpa tytöstä jota välillä kutsun Seniiliksi:) Aikamoisia hellittely nimiä olen kavereille keksinyt:):) Me ollaan välillä kuin yö ja päivä:) Siks täydellinen parikko(lyhenne pari valjakosta);) Meillä on monesti ihan hulvattomia iltoja. Parhaita on kuitenkin ehkä ne kun ollaan tosi väsyneitä ja selaillaan ytubesta kaikkea hölmöä. Tai kun lueskellaan blogeja ja kommentoidaan niitä. Ei meidän bileillatkaan mitään tylsiä ole, ovat suorastaan hulvattomia! Mutta sellainen hysteerinen nauraminen ja ihan yleisesti mun jutut ovat parasta;) Hihi:) Seniili pääsee toivottavasti pian toteuttamaan unelmiaan ja sit me kyllä pidetään kemut! Peukkuja!
Ps. Aika nopeasti 22 vuotta on mennyt, (ikä ehkä muutettu;)) seuraava 22 vuotta menee varmaan yhtä nopeasti.
Mun mielestä Seniili on yhtä topakka ja touhukas kuin Iines. 
Ja Tuo nimi Iineskin  tavallaan kuvastaa:)

Tämä punahiuksinen, rauhallisen räväkkä tyttö nimeltä Peikko on persoonaltaan niin ihana että ei mitään rajaa! Itse täydellisyyden huipentuma! Ihanasti tämä persoona tuli taas lauantaina todistettua ja päätin että tämä tyttö ei pääse musta koskaan eroon:) Tai siis sit mä en mee sen perässä jos meillä on laskettelulaudat ja se haluu MC rinteeseee!:D Suksilla meen!

En osaisi sanoin kuvailla paremmin Peikkoa.

 Entäs tyttö joka on mun kanssa vetänyt yu treenei ja on mieletön persoona ihanien vatsalihasten kera! Tämä tyttö on mun puhelimessakin nimellä; Murunen:) Me treenataan yhdessä, vaikka laji onkin jotain ihan muuta kuin yu:) Muru yleensä pelastaa mut masikselta eikä tuomitse mua vaikka ei mun kaikkia juttu hyväksykkään. Se tietää et mä olen tällainen! Mä uskon että sillä on tälläkin hetkellä peukut ja varpaat pystyssä että mä pääsen sen kanssa mahdollisimman pian treenailemaan:) Neiti ihanuus!


Ihan selkeästi me<3

Aasinhäntätytön kanssa me ollaan oltu samalla luokalla ja samassa duunissa, edelleenkin! Sen kanssa on aina kivaa ja välillä se on ihan hassu. Sit sille on kiva nauraa kun se panikoi jotain, esim. Hesan keskustassa ajamista. Jos kaikki menee hyvin niin tämä tyttö saa kohta enemmänkin ajella pääkaupunki seudulla! Töissä me ollaan hyvä tiimi ja saadaan paljon aikaseksi, ja vapaalla me ollaan sopivan räväköitä ja hulvattomia. Ja A:lla on vielä kaksi ihanaa koiraakin ja kiva poikkis (ainakin kerran oon nähny):) Pakko pitää tämä tyttö tyytyväisenä, se tietää liikaa mun elämästä;) Ja kaiken lisäksi me ollaan sovittu et me lähetää joskus roadtripille, koska me ollaan 2 maailman huonointa suunnistajaa,niin sen täytyy olla mahtavan hauskaa. Ja haluttais lähtä ajelee pyörillä, mutta erään mun fobian takia tämä saattaa siirtyä!

Repesin kun löysin tämän kuvan! Miten voisin sen paremmin sanoa;D

Mitenkäs sitten tyttö, kenet olen tuntenut sen syntymästä lähtien. Ollaan kuulemma treffattu ekan kerran kun mä olen ollut vuoden! Joskus menee pitkiäkin aikoja ettei nähdä, mutta aina se mun elämään kuuluu eikä katoa minnekkään! Joskus kersoina leikittiin aina yhdessä ja niiden äiti teki tosi hyviä lettuja ja vohveleita! Tyttö nimeltä SPAK on semmoinen ihminen kenen kanssa on kiva tehdä kaikkea kivaa ja jos suinkaan on mahdollista niin se välillä vetää jopa pahempia kahvi övereitä kuin minä! :)

Tämän oman kuvan laitoin sen takia,. koska tuossa mulla on sylissä, Muru jonka mä sain kersana SPAK:lta. Se on edelleen mun lemppari pehmolelu:)

Viimeisen vuoden aikana ollaan oltu todella paljon tekemisissä semmoisen porukan kanssa, josta vaan väistämättä tulee mieleen Frendit. Meidän joukosta löytyy ihan kaikki hahmot, eikä kyllä ole yhtään epäselvää kuka on kuka! Vilhelm on selkeästi Chandler, kukaan ei oikeasti tiedä mitä se tekee työkseen ja muutenkin se oli sopivin hahmo sille. Kuopsa on Joey, ei epäilystäkään! Ei vaadi perusteluja, kaveri täytyy tuntea ja sit tuon yhtälön ymmärtää samantien:) E on Ross, voiko tätä kommentoida mitenkään? Osittain sen vuoksi että E:n tyttöystävä on ilmiselvä Rachel! Joo E:llä oli omat perustelut sille miksi näin on, mutta ei kommentoida niitäkään:) Ja mitäs mulle jäi? No mä olen sekä Monica, että Phoebe! Miksi näin? Osa mun tavaroista on täysin järjestyksessä, enkä kestä jos niitä siirrellään. Ja tietty joskus mulla on ollut samanlaiset haaveet(ne on kadonnut kyllä sittemmin). Mun toinen puoli, hulvaton, eloisa, höppänä, kaaottinen , Phoebe. Oon vaan joskus niin  tohelo ettei mitään rajaa! Tämä porukka ei sen kummempia perusteluja kaipaa päästäkseen mun lemppareiden listalle. Kaikki mahtavia tyyppejä ja vaikka ollaan "Rachelin" kanssa tunnettu vain joku vuosi, on meillä jo mahtavia seikkaluja takana:D

Frendit

Nyt mennään tällaisilla perusteluilla ja tietenkään en voi unohtaa mahtavia työkavereita! Milla Magia on nykyään mun terapeutti ja pitää huolen mun pään sisällöstä:):) Ja siskotkin on kivoi mut ne voi tulla sitten perheosiossa:):)(onkos joku perheosio tulossa? :)) Kaikkia muitakin mahtavia tyyppejä on, mutta mä kaipaan nyt unta ennen huomista!

Ps. Mua jännittää ihan hurjasti!

Tanja

Ei kommentteja: