maanantai 23. toukokuuta 2011

Who says you`re not perfect?

Tänään kuin sain Helsingissä kaaosta aikaiseksi, niin päätin, että mä olen juuri täydellinen sellaisena kuin olen. Toki olen päättänyt pitää parempaa huolta itsestäni, mutta kyllä mä olen tyytyväinen. Tänään mä saavutin jotain ja loppuviikkona mä saavutan paljon lisää:) Nyt niitä jo aikaisemmin lupaamiani ostoskuvia:D

 Takki on uusi, HM:n alerekistä kaivettu:)

 Sateenvarjon ostin tänään, sekin HM:ltä ja siinä semmoisia pieniä korallin värisiä ankkureja. IHANA!

 Fiilistelin!

 Rakastan iltoja kun päivän on satanut ja sitten alkaa aurinko pilkoittamaan puiden seasta:)

 HM:n toppi/paita mikälie:) ja sortsit Seppälästä.

 Huom. PALMU!

 Joo tiedän olen varmaan Suomen valkoisin ihminen, mut rakastan auringossa oloa...peiton alla! Nyt pidetään peukut pystyssä, että tämä viikko menisi kaikin puolin täydellisesti! Nyt mä lähden suihkuun ja painun pehkuihin, että jaksan aamulla herätä aikaisin, vaikka menenkin vasta iltavuoroon! Mulla on iltahuki jeah!

Ps. Olikos motarilla rajotus 120 vai 160?

Tanja

Ei kommentteja: