torstai 12. toukokuuta 2011

Nu är sommaren!

Kesän tulon tietää siitä, että mä alan ottamaan päikkäreitä ulkona. Mä kuvittelen et mä saan samalla rusketusta, mutta todellisuudessa siellä huovan alla ei niinkään tehokkaasti se aurinko tartu. Ja mähän en osaa nukkua ilman peittoa. Samalla kun mä nuksuilen, niin kira leikkii ja lepäilee mun vieressä ulkona. Meillä on aina niin kivaa:) Ei vitsi en kyllä Kiraa vaihtais mihinkään! On se niin ihana!

 Kira hiipi mun viekkuu ulkona:)

 Auringon lapsi mä oon!

 Kiran perus auringon nautiskelu:)

 Arvaatko mistä mä haaveilen?

 Moi oon tohelo! Vai torvelo?


Nyt mä olen niin väsynyt, että taidan kömpiä suihkun kautta untenmaille! Sehän olisi huomenna herättävä aikasin viettämään mukavaa vapaapäivää:) 

Ps. Jumalniemessä kesän avajaiset viikonloppuna. Sinne siis mahdollisimman moni. Sunnuntaina ainakin edustus kohdallaan!;D

Tanja

Ei kommentteja: