maanantai 8. elokuuta 2011

EIKÄÄÄ!!!

Tämä on ihan epäreilua! Nimittäin olen perjantaista asti taistellut flunssaa vastaan ja nyt se sitten meinaa puskea päälle! Onko mun taistelut olleet ihan turhia? Juuri kun alan olemaan hyvässä treenivauhdissa niin tulee tällaista takapakkia! Ja tiedän kyllä ketä asiasta syyttää!!;D Kiitti mökkikaverit!
normaalisti oisin töiden jälkeen lähtenyt lenkille. Nyt mä makaan sängyllä ja tuskastelen että miksi ihmeessä en käynyt ostamassa teetä ja hunajaa...No jos tämä on samanlainen kuin edellinen flunssa niin aamulla on jo ohi! Peukut pystyyn! Ei mulla ole aikaa sairastaa!
Koska oon kuitti ja en jaksa sormeakaan nostaa niin avaudun tänne ja heitän muutaman kuvan mun lähiaikojen työluukeista. Ihan en vielä ole löytänyt sitä "omaa viimeisteltyä tyyliäni" mutta erittäin hyvällä suunnalla ollaan.

 Tämän päivän asuna mustat farkut, Lindex. (näkyy tosi hyvin;)) Harmaa toppi, mikälie ja You can make it happen-paita, Lindex:)

 Paidat jostain? Ja noi legginssit mitkä on tosi hyvin kuvattu on Lindex ja hame tais olla H&M...Mitä asukuvia! Ja toi ilme tulee ihan omasta takaa;D

Paita jälleen mistä lie, farkut(mun uusin lempparivaate), Lindex ja huivi Lindexin poikien osasto:)

  Nyt ei pysty, nyt ei jaksa tämän parempaan teksti/kuva pläjäykseen..Jatkan lepäilyy ja toivottavasti herään huomenna täysin terveenä. Loppuviikosta kivoja juttuja tiedossa niin ei, pysty ei haluu sairastella!


Limasia pusuja!
Tanja

Ei kommentteja: