torstai 18. elokuuta 2011

Lördag kläder?

Lauantai ilta! En tiedä mitä teen, missä oon, kenen kanssa. Mutta ihan sama, mulla täytyy olla vaatteet!! Ja kuten arvata saattaa mulla on jälleen kerran vaatekriisi! Tällä kertaa mulla on kaksi vaihtoehtoa! Edellisessäkin vaatekyselyssä nähty musta mekko;



Ehkä mahdollisesti pienillä höysteillä, kuten koruja, jakku, sukkikset/leggarit? Toki hirveästi toi ei mitään tarvitse, mutta ehkä vähän lämmikettä viileään iltaan;)

Toinen vaihtoehto on mun tämän työpäivän vaatteet muokattuna pikkaisen juhlallisemmiksi.



Eli nuo beiget sortsit mahdollisesti mustan topin ja korkkareiden kanssa. Mustilla tai ihon värisillä sukkiksilla. Tai ilman! Ja kaikkia kivoja koruja yhdisteltynä:)

Nyt ei muuta kuin äänestämään mulle kivat lauantai vaatteet!! Jompaan kumpaan mä päädyn, säästä riippumatta, joten antaa mennä!!!  Jos et jaksa kirjoittaa niin sovitaan että kun ruksit kohdan hauska äänestät asua 1 ja siisti on asu 2!  Ja jos oikein haluaa heittäytyä tunteella, anna vaikka vastauksesi runolla:):)

"Miniloman" hupeja odotellen;)
Tanja

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mää liputan shortsien puolesta :)! siihen joku musta toppi, oisko mitään rimpsullista, röyhelöistä? tai sit perustoppi ja joku kiva huivi, pitsinen kenties tai joku missä ois vaikkapa vähän väriä? niin ja sit sukkikset, ei leggareita ja sit tietty korkkarit :) t.hanna

Tanja kirjoitti...

Joo, jotain tommosta olin ajatellutkin! Mulla ei vaan nyt sattunut täällä toisessa kodissa olemaan oikeen mitään toimivaa tuohon:)

Anonyymi kirjoitti...

Shortsiasu näyttää hyvältä,laita EHDOTTOMASTI (ihonväriset) vaaleat sukkikset! Tuo mustat näyttävät liian kovilta tosin nykyajan nuorilla niitä näkyy turhan usein... ei ennen vanhaa noin pukeuduttu ; ) Jätä mekko pikkujouluihin ; ) Terkuin Milla Magia

Tanja kirjoitti...

Vaaleita sukkiksia mietinkin. Pikkujouluihin mulla olisi jotain muuta mielessä;);) Jotain erittäin repäisevää;)