tiistai 16. elokuuta 2011

Iltapala.

Täytyy sanoa, että nyt sisko on kyllä ylpee musta! Kotkan sisko nimenomaan! Itse se syö siellä vaan mokkapaloja ja luulee, että mä vedän vieläkin iltasin sipsejä pussikaupalla. Ei, ei, ei, ei mä olen  muuttanut tapani! Tänään oikein itsenikin yllätin superhyper normaalilla ja herkulliselle iltapalalla. Jaksan nukkua koko yön hyvin ja jaksan toivottavasti aloittaa treenamisen huomenna! Tää viikon treenitauko on ollut tuskaa, mutta toisaalta rentouttavaa! Toki vielä muttana tuo tänään venäyttämäni selkälihas, mutta eiköhän tuo kipu yöllä mene ohi (peukut pystyyn). Nyt mun iltapala!

 Maitoa, banaani, 2xruisleipä, vilja-jugurtti ja jälkkäriksi vielä sitruunateetä:)

Jospa sitten kömpisin peiton alle ja nauttisin kivoista unista:) Aamulla mä lähden aikaisin asioita hoitamaan. Välivuoro töissä ja illalla touhuan Kiran kanssa ja käyn heittämässä lenkin. Pitäsiköhän mun käydä myös kaupoilla huomenna;) Mutta terveellisiä iltapaloja myös muille!

Pusuja mussuille!
Tanja


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hih, en halua olla kriittinen mutta mitä toi metukka tekee sun terveellisen iltapalan päällä ; )
Terkuin Milla Magia

Tanja kirjoitti...

Arvasin et siitä tulee sanomista, mutta myös rasva kuuluu terveelliseen ruokavalioon:) Eikös vain?:)

Anonyymi kirjoitti...

:) Kyllä vaan.... eikä mulla ole varaa arvostella ; )
Mutta tuli vaan mieleen että kovat ja pehmeet rasvat ruokavaliossa on eri asia. Jatka vaan samaa rataa...hienosti menee.