keskiviikko 17. elokuuta 2011

This is weird!

Tiedäthän että sinulla on vapaita sen takia, että jaksaisit paremmin arjen askareet? Tiesitkös, että työpäivät voivat olla uuvuttavia ja useimmat yleensä odottavat vapaapäiviä ihan vain rentoutuakseen. No minä olen näköjään tapaus erikseen. Mulla on ollut koko kesän ajan niin rankat vapaapäivät, että aina niiden jälkeen olen ollut ihan kuitti! Viime viikon vapaat meni lentäessä ympäri etelä-suomea (noidan vikaa). Viisi työpäivää seitsemästä mennyt ja mä oon rentoutuneempi kuin koskaan! Pelolla odotan perjantaina illalla alkavaa "minilomaa" kuinka väsynyt mä oikein olen sen jälkeen? On se ihana että nämä työpäivät on niin rentouttavia! Voiko joku muu sanoa samaa?

Mutta anyway, nyt mä olen tuon viikon flunssan (kiitos tartuttajille) jälkeen päässyt radalle! Pari kohtuullisen hyvää hikilenkkiä takana ja mun pakarat huutaa hoosiannaa. Saattaa hyvinkin olla huomenna lepopäivä tais sitten joku kevyt palauttava pitkien venyttelyjen kera! Mutta ennen kuin mä lähden päivän viimeiselle ulkoilukierrokselle niin tässä mun eilisen päivän työilmettä. Korut puuttuu, mutta vaatteet oli noi:) Vähän huono kuva, mutta idea tulee selville. :)

oon täysin rakastunut noihin farkkuihin!

Harvinaista kyllä, mutta mä olen jo ihan kuitti! Mä taidan nyt lähtä viemään Kiran pissalle ja kömpiä maailman parhaimman untuvapeiton alle! Outoa!

Kiitos ja hei!
Tanja

Ei kommentteja: