sunnuntai 7. elokuuta 2011

Jenny var hemma!

 Ihan mieletön lauantai! Töissä oli kivaa ja töiden jälkeen mukava ajella kohti Kotkaan kun tiesi että illasta on tulossa ikimuistoinen. Oltiin vähän pienissä häissä;) Ihan varma en ole että kaikki muut muistaa eilisen, mut mulla se on hyvässä muistissa:) Ihan mielettömän hauskaa oli, vaikka jälleen kerran pörräsin kahvin ja veden voimalla. Seura oli mitä loistavin illasta aamuun asti :) Alkuun meillä oli perus boolikemu porukka kasassa, ja oli niin mielettömän hauskaa. Baarissa vielä jonkun aikaa tanssittiin ja yön edetessä ajauduttiin eriteille. Kuka mistäkin syystä;) Täytyy sanoa, että ihan mieletön porukka ja mieletön meininki!

 Jenni, Jenny, Riikka, Jenna ja meiksi:)

Tällä porukalla sattuu ja tapahtuu mitä ihmeellisimpiä asioita! Ja kuten tarkimmat, edellisen postauksen lukijat huomaavat mun asun! Valinta oli siis nro 1 ja i love it! Kyllä parhaimmat tietää mikä on kaikkein eniten mua!

EDUSTUS!

Ihan selvästi näkee kuka oli tämän porukan kuski..Not me! Vai kuinkas se olikaan? Hhaha, en voi uskoa että osaan aina edustaa niin ihanasti!
Yöllä näin vielä baarissa A:n ja J:n ja N:n ja P:n ja toisen N:n ja vaikka ketä muita ihania! Ootte parhaita!
Tänään mä olen nauttinut ainoasta vapaasta ja huomenna taas painamaan duunia! 

Tykkäilen eilisestä<3
Tanja

2 kommenttia:

CphGirl kirjoitti...

mahti ilta ;) pian uusiks!
halit, Jenny

Tanja kirjoitti...

Niin oli! En malta odottaa seuraavaa miitinkiä!:)