tiistai 14. helmikuuta 2012

Aurinko paistaa!

Tänään on ollut mieletön päivä! Mä olen todella väsynyt, mun viimeiset energiat käytin tänään töissä. Ulkona sataa lunta ja on pimeää, mutta mun kämpässä paistaa aurinko! Mä olen niin kiitollinen kaikista ihanista ystävistä ja mun perheestä! En vain tänään, vaan ihan aina! Olen saanut tänään niin paljon kaikkia ihania viestejä ja paras tuli kyllä ehdottomasti siskolta! Aito hymy on paras hymy! Kiitos, kiitos kaikille! <3 Tässä lähiaikona olen jopa jaksanut pukea muutakin kuin vain kollarit päälle joten täältä tulisi muutama kuvanen asuista.

 Polvisukat on mun uus lempparijuttu :)



 Joo, joo mä palautan tuon huivin! ;)

Kun menin tänään tällain toihin niin ensimmäisenä mulle sanottiin, että; 
Moikka, ootpas sä söpönä tänään:)

En kyllä yhtään kykene huomenna tekemään töitä! Sen verran on kuitti olo, mutta hei onneksi mulla on vapaa!
Saattaa jopa olla ensimmäinen vapaa 4 kuukauteen minkä vietän jossain muualla kuin Kotkassa. Tosin koko asia harmittaa mua kyllä ihan tosi paljon, mutta näin tällä kertaa!

Ps. Jos mun yks idea onnistuu niin lisää muotijuttuja olis tulossa ;);)

Kivaa huomista vapaata mulle!
Tanja

Ei kommentteja: