sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Sotkupelle!

Tänään sarjassamme; huonot kuvat! Mulla on jo jonkin aikaa ollut ihan törkeen inhottava flunssa. Mun ruumiinlämpö on parhaimmillaan päivän aikana hyppinyt 34,5:n ja 37:n asteen välillä. Kroppa on ollut kyllä melkoisen kovilla. Joo, tiedän että mun ei olisi pitänyt olla töissä, mutta mä olen työnarkomaani ja 1 sairasloma kymmeneen vuoteen on sopiva mulle! Koska tänään olen vielä ollut ihan pihalla maailman menosta niin kuvatkin ovat sitä luokkaa. Juuri nyt tällä hetkellä musta kuitenkin tuntuu, että mä alan selättämään tämän taudin. Ylävitonen siitä!

 Mun punaset housut!



 Huonolaatuinen kuva, mutta mun vaatteet näkyy!

Koska mä olen oikeasti ollut todella kipeä ja äärimmäisen laiska, niin mun kämppä näyttää ihan kaamealta! Aamulla jos saisi vaikka siivottua :D Siisteysintoilijoiden kannattaa lopettaa lukeminen tähän!

 Tässä on mun sänky. Ja mä nukun tuossa noiden tavaroiden vieressä. Aika hyvä kun on lyhyt niin mahtuu nukkumaan poikittainkin sängyllä :)

 Tässähän on mun sohva, nyt just siihen ei mahdu...

Keittiönpöytä vai vaatenaulakko?

Mä lupaan, että mulla on siistiä ennen seuraavaa Kotkan vierailua! Lupaan! Koska ikinä se vierailu nyt sitten onkaan! Juhannuksena? Pari iltaa on mennyt katsoessa Bonesin kuudetta tuotantokautta ja jatkuu siis edelleen! Loisto sarja ja ihana David Boreanaz <3 

Uusi viikko otetaan ilolla vastaan, nautitaampa siitä täysin rinnoin ;) 
Tanja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mistä nuo housut on? nimim. punaisia housuja metsästämässä...

Tanja kirjoitti...

Nämä kyseiset punaiset housut olen ostanut Lindexiltä. Syksyn mallistoa, joten voi olla että ei löydy enään. Mutta keväällähän oranssit housut ovat paljon kuumempaa tavaraa ;)