maanantai 13. helmikuuta 2012

Hulahoop!

Miumau!
Äiti osti mulle joululahjaksi tuollaisen painoilla varustetun hulavanteen. Sitä mä tänään aamulla pyörittelin ja oli muuten rankkaa! Keskivartalo joutu ihan oikeesti töihin!  Mä ajattelin treenata tällä kyseisellä tuotteella kuukauden ja kertoa sitten teille, onko sillä ollut mitään vaikutusta! Toki pitkän sairastelun jälkeen mä pääsen taas tositoimiin, joten muutenkin tulee varmasti liikuttua!

 Ilme1

 Värit on rinkulassa kohdallaan, kevät <3

 Just aina treenaan kameran kanssa! 

 Mä tykkään treenata musta-pinkissä :D

 Ja mun rockhiukset!

Pakollinen naamakuva!

Mulla on ollut äärimmäisen rankka päivä ja oikeastaan koko viimeinen viikko. Vielä yksi työpäivä sitten olisi joku turha vapaa tiedossa. Perjantaina mä alotan mun reppureissaaja elämän kohti Kotkaa ja luulen, että viihdyn siellä varmasti jonkun aikaa. Nyt mä olen oikeasti kuitti ja hurjan päänsäryn vallassa, että otan vaan iisisti ja toivon huomisesta päivästä rutkasti parempaa! 

Hiphei ja kauniita unia!
Tanja

2 kommenttia:

Heikki kirjoitti...

No mut meidän miesten ei tarvi tuollaista lantionliikettä treenailla, ainakaan millään hula-hula-vanteella. ;)

Tanja kirjoitti...

Mäkin vaan yritän parantaa suorituskykyäni, tanssilattialla ;)