tiistai 7. helmikuuta 2012

Karman laki!

Aina kun jotain erityisen hyvää tapahtuu sä osaat odottaa sitä pahan tapahtumista! Entäpä se tunne kun paljon pahaa tapahtuu, kyllä nyt vähintään odotetaan sitä lottovoittoa! Mulle on sattunut ja tapahtunut lähiaikoina vaikka mitä pahaa, joten mä todellakin toivon että sitä hyvääkin olisi tulossa! Mistä päästäänkin siihen että mulla on muutamia kivoja juttuja suunnitelmissa, josko ne nyt sitten olisi niitä hyviä asioita:) Toivon mukaan ne onnistuu täydellisesti! Sehän voisi myös tarkoittaa sitä että good bye Finland! ;) Olen erityisen iloinen tietyistä jutuista, mutta vielä joudutaan hetki odottaa maailman parannusta! Mutta sitä odotellessa :) Kohta m lähden jädelle mun ihunan ystiksen kanssa ja nautin loppuillan vapaasta, hyvässä seurassa.

Ikinä en poseta!

Koittakaa nauttia niistä hyvistä jutuista niin kauan kun niitä on! Näin mä ainakin tästä lähin teen! Kiitos ja kuitti! Mä koitan parantaa itseni sillä jäätelöllä ja hyvällä seuralla. Nyt ulos täältä neljän seinän sisältä! 

Ihanaa vaparii mulle! :)
Tanja

Ei kommentteja: