keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Vuosi 2012 ja mustikat!

Oma maa mansikka muu maa mustikka! Mulla on paljon paikkoja joissa mä haluan tänä vuonna käydä. Ja yhdessä tietyssä maassa jopa useamman kerran! Ei muuta kuin listan kimppuun!

1. Viro
Tittidii ;)

2. Ruotsi

3.Tanska
<3
 
4.Espanja

5.Kreikka

6.Egypti

Tässä nyt oli ainakin kuusi maata joissa haluan tämän vuoden aikana käydä. Onneksi mulla on niin paljon rahaa, et no problema! Nähtäväksi jää kuinka moni näistä toteutuu! Tanska ja Tallinna ainakin, toivon ;)
Koska mä taisin jättää mun hyvän kameran toiseen kaupunkiin niin ei oo tullu kuvia hirveesti otettua, mutta onneksi keksin tällaisen kivan ja mun omaa mieltä lämmittävän postauksen :) Just keep on dreaming babe! 
Mä yritän nauttia tästä hetkestä, mutta on mulla vähän unelmiakin!


Mä otan huomisesta vapaasta kaiken irti ja nautin oikein kunnolla koko päivästä! Nyt mä katoan viihteen ihmeelliseen maailmaan, eli unille ;) Nähdään huomenna jos nähdään!

Samba unia kaikille ;)
Tanja

Ei kommentteja: