perjantai 10. joulukuuta 2010

Fredag!

Kuinka paljon yhden päivän aikana ehtiikään tekemään asioita? Paljon, kun on tälläinen tehotonttu kuin minä! Aamunhan voi ihanasti aloittaa puolen tunnin lumenputsaus talkoilla. Itseasiassa oli aika kivaakin;) Jos olisi ollut enemmän aikaa olisiin saattanut muutaman kerran sukeltaa noihin lumikasoihin. Mutta ei kun jonkun oli mentävä töihin (en ollu mä)! Kyllähän minäkin sitten raahauduin työmaalle, kunhan ensin olin rauhassa lukenut lehden ja nauttinut mun pakollisesta aamukahvista (ei ole suotavaa mennä töihin ilman aamukahvia). Ehdin aamulla jo aloittaa mun työhuoneen siivous/tyhjennys operaation. Toiveissa olisi vielä saada työhuone valmiiksi ennen joulua. Peukut pystyyn, että energiat ja aika riittääisi siihen. Ennen duuniin lähtöä tein vielä kerran lumityöt. Lumi vaan on niin ihanaa!!
Töiden jälkeen kävin Sippuran kanssa kaffella ja ostoksilla ;) Lähin ostaa Vilhelmille joululahjaa mutta kun miettimiseen meni yli 5 minuuttia niin ostin sitten itselleni:) Puol ysin kantturoissa olin himassa ja suunnattiin kevyelle lenkille. Vilhelm teki taas kuolemaa, kun mun ois tehny mieli vähän lisätä vauhtia. Ja uskomatonta, löysin taas ne auraamattomat tiet!  Sainpahan ainakin vähän tehoa lenkkiin:D
Ehkäpä jos tässä taas uhrais hetken siivouksille jonka jälkeen voisikin painua pehkuihin että jaksaa aaamusta lähtä töihin ahertamaan. Eli Pasaatilla aika loisto tiimi huomenna edustamassa!

Ps. http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs

Ei kommentteja: