tiistai 21. joulukuuta 2010

Tisdag

Hellurei!
Mun tiistai päivähän alkoi käytännössä jo viime yönä. Yöllä väännettiin itkua siitä kun mun pohkeet kramppaili ja olin niin vitsin väsynyt. Oli muuten tuskaa! Vihaan kun mun unia häiritään tuommoisella! Ilmeisesti jonkin näköistä häikkää mun suolatasapainon kanssa. Mutta joka tapauksessa kuudelta soitti kello, ja en muuten herännyt! Nousin vasta seiskan jälkeen ja lähin töihin. Työaika alkoi vasta 9.00 mut menin jo kasiks sinne hengailee:) Työnarkomaani? Täytynee ehkä tunnustaa:) Työpäivän jälkeen käytiin porukoilla ja kaupassa. Saatiin pitkästä aikaa jopa ruokaa ostettua. Mul alkoi nimittäin ravintoaineiden ja nesteiden tankkaus. Treenit saa nyt ainakin tältä päivältä jäädä. Mun kroppa ei kestä! Onneks olin jo ajois tänään kotona, nimittäin 20.00! Se siitä päivästä. Illalla aherrettiin mun työhuoneen kanssa, ja viimeisiä viedään. Ihan ei valmistunut jouluksi, mutta vain muutama lista jäi uupumaan. Enää jäljellä maailman inhottavimman pölyn siivous. Taitaa jäädä huomiseksi, kello liikkuu uhkaavaa vauhtia eteenpäin ja vielä olis suihkussa kiva käydä ja huomenna taas aikainen herätys. Menen vasta kymppiin mutta olisi oikeasti kiva jos ehtis vähän siivoilla ennen töitä ja laitella mahdollisesti kirppisjuttuja. En oo jaksanut hirveesti mitään kuvailla, mutta ehkäpä kohta piakkoin saadaan kuvia mun työhuoneesta:)  Innolla odotan huomista työpäivää ja kaikkia hauskoja juttuja joita mahdollisesti tulee tapahtumaan.


Kauniita unia ja pölyisiä kuvia!
Taneli-tonttu

Ei kommentteja: