sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Päätin...

olla tekemättä mitään radikaalia mun hiuksille! Repäsen sitten ehkä ennen sitä suurta hetkeä tammikuussa;D Kuka ties vaikka kriiseissäni värjäisin taas vaaleet ja leikkaisin ihan lyhyeksi! Kukaan ei voi tietää mitä tämä tytsy tekee!!! Kiitokset mun päätöksen teosta kuuluu osittain Tartsalle, joka ihanasti kehui mun hiuksia eilen...vaikka minulla itselläni oli ihan toivoton olo tämän pehkon kanssa!
Vähän olisi semmoinen olo, että on tullut touhuttua tänään kevyet 16 tuntii!!! Alkaa simmut painuun umpeen ja hedari alkaa vallottaa mun vanhenneita touhusoluja. Joo ehkä parempi vaan painua pehkuihin. Jaksaa taas huomenna painaa täysillä hommia. Josko mun ajatus; "vapaapäivänä vähintään kaksi treeniä" -toteutuisi. Senhän näkee sitten aamulla kun kello soittaa;D Palataan huomenna sitten isommin jutuin:)


ps. Hyvää Tanelin päivää!

Ei kommentteja: