tiistai 7. joulukuuta 2010

Ideaa!Ideaa!Ideaa!

Eilinen pukuloisto oli kyllä jotain aivan mahtavaa. Ei pelkästään ne linnanjuhlissa olleet puvut vaan myös mun päähän piirtyneet. Nyt on niin paljon kaikkia ideoita, että en tiedä yhtään mistä itse aloittaisin. Mutta elisestä pukuloistosta sen verran, että tuomarointia  puvuista tuli tehtyä ja aika helposti sieltä erottuikin ne mun lempparit! Mun kolmen kärki oli aika selvä. Tykkään puvuista jotka sopii hyvin kantajalleen ja erottuu kivasti massasta.

Sijalle kolme mun tuomaroinneissa sijoittuu taitoluistelija Laura Lepistö. Hillitylle tytölle hillitty sävy, mutta itse olisin kaivannut tähän pikkuisen jotain räväkkyyttä.


Sijalle kaksi muodostelmaluistelija Linnea Tamminen. Normaalisti en tuosta väristä oikein välitä ja tuommoiset tylliunelmat ei ole oikein minun makuuni, mutta jokin tässä vaan kolahtaa ja sopii mielettömän hyvin kantajalleen:)


Kaikkein eniten mua miellytti kokonaisuus joka kuuluu neidolle nimeltä: Christel Sundberg eli tunnetummin Chisu. Tässä kokonaisuudessa kaikki kolahtaa ja mätsää kivasti yhteen. Mekko itessään ei ole mikään kummallinen, mutta täydellisen kaunis ja neitseellinen pienellä rokahtavalla 
höysteellään. Ihana!



Nähtäväksi sitten jää minkälaisia unelmapukuja itselleni alan väsäilemään. Vai meneekö taas kerran valmismekkojen puoleen(?) Ei nyt oikeesti yritän tsempata mun ompelusten kanssa:)

Ei kommentteja: