perjantai 17. joulukuuta 2010

YEAR 2010!

Mikä aivan loistava vuosi kohta takana päin!! Kaikkea on tullut tehtyä ja kaikesta tekemästäni olen nauttinut, ainakin jollain asteella:) mulla on uusi koti, tai siis mulla on oma koti. Mullahan(pankin vielä;)) on ihan omakotitalo! Mulla on myös mahtava työ. Ja itseasiassa sain vielä mahtavamman työn tänä vuonna joka alkaa 1.1.2011:) Ja jos työ on mahtava niin mun työkaverit on supermahtavia:) Välillä ne kyllä naureskelee mulle mut niin nauraisin mäkin! Mul on Vilhelm, joka hoitaa remontit mun puolesta (kyllä mä välillä autan). Vilhelmilkin puhaltaa työasioissa uusia tuulia nimittäin 1.1.2011 alkaen:)  Mullahan on jo melkein uusi autokin! Suunnitelmissa vielä mutta kunhan päästään yhteisymmärrykseen budjetista ja väristä(väri on tärkein!), niin voidaan tarkemmin katsella autojakin. Päällimmäisenä vuodesta 2010 jää mieleen YSTÄVÄT! Oon saanu loistavia ystäviä vuoden aikana. Toisista on tullut mulle ihan hurjan läheisiä, ja tulevat aina sitä olemaankin! Nämä ihanat ystävät vaan ovat niin ihania ettei heistä voi olla tykkäämättä.
mitä mä oon oppinut vuoden aikana?
-Kun tekee parhaansa, saa mahdottomasta tehtyä mahdollisen!
-Välillä täytyy muistaa ottaa aikaa itselleen! (tän mä opin joka vuosi)
-Ystäville täytyy kertoa et niistä tykkää, vaikkei ne tykkäisikään takas.
Mut tän kun kertoo yönpikkutunneilla, niin kaikki tykkää takas;);)
- Kun treenaa sopivasti ja syö vielä sopivammin ja nukkuu sikeästi, saa energiaa niin paljon et ei enää tiedä onko ihminen vai robotti.
Olen myös kasvanut ihmisenä tänä vuonna. Ehkäpä kaikki nämä ihanat muutokset ovat ahdistuksen kautta nousseet tärkeiksi asioiksi ja jopa näin joulun alla voin sanoa olevani järkevämpi kuin kesällä! (joskus tulee kyl vähän bimbo-juttui niin kun tänään aamulla;)).
Mitä odotan ensivuodelta?
Ihan hirveän kauaa ei tarvitse ensi vuotta odotella, mutta 1.1.2011 on monella saraa erittäin odotettu päivämäärä. Tähän liittyy paljon kivoja työjuttuja ja kivoja ystäviä:):) Vaikka onkin vielä pyhäpäivä ja luultavasti erittäin väsyneinä juodaan aamukahvi näihin aikoihin;);) Tietysti omat synttärit jo häämöttää kulman takana..kunhan vaan sopivan ajankohdan keksin kemuille...Sampen loistojuhla. Sinne mä suorastaan ryntään heti kun ovet aukeaa.. Apua, nyt tuli lahjapaniikki! Kaikkien muidenkin synttärit, kuten yhen joka täyttää 40, ja pari jotka täyttää 2....en malta odottaa kaikkia kahvipöytäherkkuja! E:n ja R:n kanssa loisto risteily tulossa! Meibi "normi lapin porukan" kanssa ylläri lappireissu...Kesällä taas etelänmatka..ja ja ja toivottavasti saisin enemmän pidettyä yhteyttä yhteen Hesan perheeseen:) Lupaan M et tullaan viimeistään 2011 käymään teillä:):)
Vuosi tuo luultavasti tullessaan myös luokkakemuja ja paljon remonttia. Vähän kun päästään eteenpäin noissa remonteissa niin pidetään sitten tuparit. Jep, mun alusvaatteet komeilee täl hetkel olkkarin lattialle, niin ei oo vielä hyvä aika pitää isompia juhlia;);)

ps.Onnittelin jo, mutta onnea vielä M! (jos joskus eksyt tänne:):))

Aamuterkuin Taneli <:)

Ei kommentteja: