torstai 16. joulukuuta 2010

Pari päivää

Muutama päivä onkin ehtinyt vierähtää. Aikataulut huutaa Hallelujaa ja mun aamuheräämiset alkaa kärsii mun univajeesta. Nyt tämmöinen muutaman päivän yhteenveto. Elikkäs mulla oli ihan järkyttävä päänsärky maanantaina ja menin todella aikaisin nukkumaan, mikä tietysti aiheutti sen, että heräsin tiistaina kello kuusi! Keittelin aamukahvia, tein loistavan aamiaisen,siivoilin ja kokeilin vähän erilaista kampausta töihin.
Mun loisto aamiainen; Kahvia, greippimehua, paistettua munaa ja rahkaa höystettynä ananaksella.


Vähän jotain kuvaa saa siitä, miltä mun hiukset näytti, mut on vähän ehkä laimean näköinen siihen mitä se aluksi oli. Mikä on muuten tuo ilme(?)

Tykkäsin kovasti mun kampauskokeilusta vaikka tietysti kun kävelin töihin niin painoin pipon tiukasti päähän eikä mun hienosta pörröpäästä ollut jäljellä kuin rippeet. Tiistain oli mun lepopäivä ja päätin samalla antaa kropalle vähän shokkihoitoa lehtipihvin, maustelohkojen ja vanukkaan avulla. Kylläpä muuten teki hyvää!! Keskiviikkona aamusta vahtimaan Nakkea (kutsuu mua mummiks) ja sitten loppupäiväksi ja osaksi iltaa töihin. Joskus vaan tuntuu, että tuo työntekeminen on niin mua! Saattaa muuten olla, ettei Vilhelm enää kohta lähde mun kanssa lenkille. Eilen raahasin sen mukaan ja jouduttiin juokseen aivan tajuttoman kovaa, kun oli niin kylmä. Siis siinä kohtaa kun silmät jäätyy umpeen niin käy mielessä että olis voinu vaikka valita lämpöisen salitreenin tuon juoksemisen sijaan. Ja joo, mun silmät oikeesti jääty lenkin aikana umpeen! Olipa loistava idea laittaa sauna valmiiksi niin kotiin tullessa pääsikin lämpöiseen.
Näin vapaapäivän kunniaksi päätin aamun aloittaa työnteolla, ja kävin vähän töissä hoitamassa tulevia työjuttuja. Muuten oon tänään touhunnut parin minitytön kanssa, ostellut joululahjoja ja siivonnut, siivonnut, siivonnut. Välillä tuntuu et me asutaan kaatopaikalla!  Sapuskan jälkeen olikin kiva käydä juoksemassa tunnin lenkki ja tehdä vähän vatsoja päälle! Mullahan oli tänään lenkillä enemmän vaatetta kuin eilen. Eihän sitä lämpöeroa ollutkaan kun 15 astetta. Tuli kuuma! Huomenna vielä semmoinen semivapaa. Illaks töihin mut muuten vaan siivoon ja teen ompelusjuttui:):) Joskus tuntuu, että nautin liikaa työstäni...no möömöö aamuja odotellessa. Seuraavaks oliskin maito ja uni!

PS. Luulen, et ei kannata bongata mua lenkiltä, saatan laulaa, tanssia, nauraa tai muuten vaan näyttää hölmöltä!:D

Ei kommentteja: