lauantai 14. toukokuuta 2011

13.päivä perjantai!

Tämä ns. epäonnen päivä on ollut mulle aina ollut onnenpäivä:) Niin myös tänään! Mulla on ollut ihan mielettömän kiva päivä:) Kiitos ihanat vaatteet, treeni ja Sippura:) Sekä hei, Suomipojat! Tosissaan, mä kävin tänään juoksemassa! Kesken matkan tais tulla muutama kyynel kun tajusin miten kiva oli taas juosta ilman minkäänlaista särkyä!!! Nyt jännitetään aamua, onko minkäänlaista kipuilua havaittavissa. Mun ei ollut tarkoitus lenkkeillä tänään, mutta juttelin yhen tutun kanssa jonka sanat jäi kaikumaan mun päähän; sit mä meen lenkille ja lähen töihin....Siis lenkille, lenkille, lenkille!! Mulla ei tossa kohtaa ollut mitään muuta mahdollisuutta, kuin juosta kaupasta ulos suoraan autolle ja kaahailla himaan vaihtamaan juoksuvetimet. Ai että teki hyvää!!! Nyt on niin hyvä fiilis, ettei mitään rajaa!!! Monen viikon treenikielto on (toivottavasti) takanapäin ja nyt yritän aloittaa maltilla treenaamisen. En niin pysty odottamaan, että pääsen vääntään treeniä ihan täysillä.. Siis oon niin onneissain:):)

 Voisko enää hölmömpää ilmettä saada aikaseksi?

 Valmis lenkille! Jeejee!

Aamupäivän shoppailu ilme:)

En voi uskoo miten ihanaa on treenata! Siis ihan oikeesti!
Tänks:)

Tanja

Ei kommentteja: