lauantai 7. toukokuuta 2011

Something more!

Harvemmin minulta tällaisia postauksia näkee, mutta tykkäsin niin kovasti mun asukokonaisuudesta tänään, että oli pakko napsia muutamat kuvat. Aika sameita kuvia, mutta kuvat on TODELLA pikaiseen otettu. Tuo kamerakin on viel niin uusi (vasta joku 4vuotta vanha) tuttavuus mulle! Ajattelin ettei mulla olisi aikaa kirjoitella mitään juttuja tänne ennen sunnuntaita, jos silloinkaan. Mutta kyllä näillä univeloilla voi ottaa muutaman univelka tunnin lisää! Jos oikeesti jaksan sunnuntai aamuun asti niin pisteet kotiin! Tarkotus kyllä olisi, mutta sen verran hurjaa menoa huomenna tiedossa, että morjentes! Mutta hei nyt muutama kuvanen mun vaatetuksista.

 Miksiköhän mun jalat on noin? Tai mikä on toi ilme?

Voin luvata, että joskus otan kunnon asukuvia;D

Nyt alkaa pelivoimat vähenee ja vielä jos jaksaisi käydä suihkussa ja vähän kylppäriä pestä. Näköjään tässä  kohtaa mulla on aikaa herätykseen se kiitettävä 7 tuntii ja vielä ei kerkeä nukkumaan:( Otan sitten huomenna grillikemuissa välikuolemaa jos on tarvetta. Heti aamusta vaatteet niskaan avain kierrokselle ja aamupäiväksi/päiväksi Porvooseen kyläilemään ja juhlimaan synttäreitä. Onnea N! Illalla sitten vain taivas on rajana tyttöjen hullutuksille! Nyt adios!

Unia, Tanja!

Ei kommentteja: