sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Lauantai 7.5

GRILLIBILEET. Ja teemanahan toimi tuo jo monissa muissakin juhlissa tutuksi tullut hawaiteema. On kyllä niin hauska aina suunnitella kaikkia juhlia , että oliskohan ammatinvaihto party planneriksi? Vai miten ne suunnittelijat itse voi osallistua juhliin? Mutta anyhow, meidän firman juhlat olivat onnistuneet ja aika legendaariseen tapaan riehakkaat x100! :D Todella suuresta kuvasaldosta huolimatta aika minimaallinen määrä tulee kuvia tänne, syystä että kaikki ei halua pärstäänsä näkyville ja suuri osa on oikeasti k18 materiaalia.

 Mikä ihana ilme, mikä hyvin nautittu kossupullo ja kadonneet palmukorvikset.

 Palmut kirjaimellisesti kaatuili;) mutta vain palmut(?)

 Joo hei mä tiedän otetaa toisistamme kuvii sillai et on salama päällä! Äly ja Väläys!

 Tytöt kuvaili läiskiä joita jostain syystä ilmesty meidän terassin lattiaan?? 

 Aasin häntä. Onnea A! 
Häntiä vai mitä noi nyt oikeasti on! Ja tämä taideteoshan löytyy vieläkin seinältä:D

 
Tämä tilanne oli hetkeä ennen baariin menoa. Uskoiskohan kukaan, että tuossa on puhe menossa?
Aina mä olen pitämässä kaikkia puheita(miksi? ei voi tietää...).Ja kaiken lisäksi mä vihaan puheita!
 
No nyt jatketaan tätä darran parantelua hakemalla kaupasta maitoa ja tomaattia. Mitään muuta ei kirjaimellisesti tee nyt mieli! Aamupala Hesassa oli mitä loistavin, mutta ei silläkään pitkälle pärjää...

ps. Sanoin ettei mulle tarvi tuoda Ruotsista mitään, mutta oliskohan mulle sittenkin tuotuna jotain. Sehän selviää varmasti piakkoin:)

Tanja

Ei kommentteja: